Moce herosów
Tutaj znajdziesz spis wszystkich bogów, oraz podporządkowane im moce które możesz wykorzystać
UWAGA!
Wielka trójka posiada limit w postaci 2 dzieci!
Wielka Trójka, limit: 2/2
× Może kontrolować wiatry, dzięki czemu latać na nieduże odległości. Właściwie to polega to bardziej na unoszeniu się do góry i na boki.
× Wywoływanie piorunów i kontrola ich.
× Wszelaka kontrola przepływu prądu.
× W sytuacjach kryzysowych może wywołać nawet burzę bądź huragan. Uwaga! Taki wysiłek może spalić twojego herosa!
× Nieliczni z nich potrafią rozmawiać z jastrzębiami i są przez nich wyjątkowo lubiane.
Wielka Trójka, limit: 1/2
× Oddychanie pod wodą. Ubrania dzieci Posejdona nie mokną podczas pływania, chyba że one zażyczą sobie żeby tak było.
× Wywoływanie trzęsień ziemi na większą bądź mniejszą skalę.
× Mogą leczyć swoje rany za pomocą kontaktu fizycznego z wodą.
× Oczywiście kontrola wody. Może zmniejszyć bądź zwiększyć jej ciśnienie. Uwaga! Dzieci Posejdona nie kontrolują wody w sposób magiczny! Nie mogą sprawić, że przybierze ona jakiś kształt czy zmieni swój stan skupienia.
× Gdy są na morzu znają dokładnie swoje miejsce położenia.
× Rozmawianie z końmi- po prostu rozumieją co one chcą im powiedzieć, a nie potrafią mówić w ich języku.
Wielka Trójka, limit: 1/2
× Mogą wzywać Kościotrupich Wojowników i kontrolować ich.
× Czują gdy ktoś umiera w niedużej odległości od nich.
× Są urodzonymi medium - znacznie łatwiej im dostrzec duchy i je przywołać, a one chętniej chcą z nimi rozmawiać.
× Podróżowanie cieniem - jest to taka teleportacja przez cienie.
× Tworzenie podziemnych przejść i tuneli.
× Pod ich opieką rośliny rosną znacznie szybciej (ale bez przesady) - mają do tego naturalny talent.
× Potrafią wyczuć zmiany pogody - jak takie małe pogodynki.
× Mogą rozpoznać dowolną roślinę i wyrecytować z pamięci jej właściwości.
× Niektóre dzieci Ateny posiadają fotograficzną pamięć i naturalny talent do nauki.
× Posiadają też dość nietypową umiejętność - mogą rozpoznać każdy język i go zrozumieć, nawet jeśli słyszą go pierwszy raz w życiu. Nie działa to jednak w drugą stronę.
× Są bardzo często genialnymi strategami.
× W walce nie mają sobie równych jeżeli chodzi o siłę.
× Każde dziecko Aresa wie jak żeglować, kierować rydwanem itp.
× Zwiększona siła fizyczna
× Dzieciaki Apolla to chodzące wykrywacze kłamstw, ale żeby było śmiesznie to sami są świetnymi aktorami.
× Mogą uleczyć kogoś lub siebie za pomocą modlitwy do swojego ojca.
× Niektórzy potrafią przewidzieć przyszłość w snach.
× Naturalny talent do gry na instrumentach i prac plastycznych.
× Czasem trafi się heros, który umie uśpić kogoś głosem. (podczas śpiewania)
× Zdolności pirokinezy.
× Dzieciaki Hefajstosa są bardzo często odporne na ogień (nie tyczy się to ich ubrań).
× Wrodzony talent do majsterkowania. Potrafią zbudować prawie wszystko z niczego.
× Wdzięk odziedziczony po matce. Bardzo często nie muszą się martwić o układanie włosów czy makijaż, bo automatycznie wyglądają cudownie.
× Czaromowa - wkładając moc w swoje słowa mogą przekonać kogoś do zrobienia czegoś. Nie działa to jednak gdy ktoś zorientuje się, że używana jest przeciwko niemu Czaromowa.
× Kontrola nad winoroślami i innymi roślinami (dotykiem dłoni sprawia, że winorośl
uzdrawia się, rośnie szybciej, czy gnije)
× Odporność na alkohol i trucizny. Ciężko ich upić, a otrucie jest wręcz niemożliwe.
× Czaromowa - wkładając moc w swoje słowa mogą przekonać kogoś do zrobienia czegoś. Nie działa to jednak gdy ktoś zorientuje się, że używana jest przeciwko niemu Czaromowa.
× Mogą otworzyć każdy zamek siłą woli (chyba, że jest zamknięty za pomocą zaklęcia).
× Instynktownie wyczuwają w którą stronę powinni pójść.
× Nie ma takiej rzeczy, której by nie zwinęli.
× Potrafią doskonale kłamać, ale mimo wszystko dzieciaki Apolla mogą to wyczuć.
× Dzieci Hekate mogą wykonywać proste zaklęcia z Księgi, którą dostają od Hekate. Są to drobne czary typu; przeniesienie danego przedmiotu z punktu A do punktu B, chwilowa niewidzialność, uszczelnienie ścian, tak aby ich rozmowa nie mogła zostać podsłuchana.
× Bardzo dobrze idzie im kontrola Mgły. Mogą dzięki temu naginać rzeczywistość i tworzyć coś w rodzaju iluzji.
× Potrafią usypiać innych, a także wchodzić im do snów.
× Kontrolują swoje sny (coś w rodzaju Świadomego Snu).
× Mogą opuszczać swoje ciało podczas snu, są jednak wtedy niewidoczni dla innych i nie mogą się z nimi komunikować. Są też niematerialni, więc nie mogą niczego dotknąć. Zbyt duże oddalenie się od ciała może grozić trwałym odłączeniem się od niego.
× Są w stanie zobaczyć czyjeś wspomnienia. Potrzebują jednak do tego kontaktu fizycznego i zgody danej osoby (w sensie nie może się wyrywać czy coś w tym rodzaju).
× Dzięki specjalnemu błogosławieństwu matki, na ich plecach mogą pojawić się skrzydła, dzięki którym potrafią one latać. Uwaga! Działa to tylko w przypadku, gdy dziecko ma dobre relacje z Nike.
× Mają niewiarygodne szczęście do gier hazardowych: prawie zawsze w nie wygrywają.
× Może kontrolować wiatry, dzięki czemu latać na nieduże odległości. Właściwie to polega to bardziej na unoszeniu się do góry i na boki.
× Wywoływanie piorunów i kontrola ich.
× Wszelaka kontrola przepływu prądu.
× W sytuacjach kryzysowych może wywołać nawet burzę bądź huragan. Uwaga! Taki wysiłek może spalić twojego herosa!
× Nieliczni z nich potrafią rozmawiać z jastrzębiami i są przez nich wyjątkowo lubiane.
Wielka Trójka, limit: 1/2
× Oddychanie pod wodą. Ubrania dzieci Posejdona nie mokną podczas pływania, chyba że one zażyczą sobie żeby tak było.
× Wywoływanie trzęsień ziemi na większą bądź mniejszą skalę.
× Mogą leczyć swoje rany za pomocą kontaktu fizycznego z wodą.
× Oczywiście kontrola wody. Może zmniejszyć bądź zwiększyć jej ciśnienie. Uwaga! Dzieci Posejdona nie kontrolują wody w sposób magiczny! Nie mogą sprawić, że przybierze ona jakiś kształt czy zmieni swój stan skupienia.
× Gdy są na morzu znają dokładnie swoje miejsce położenia.
× Rozmawianie z końmi- po prostu rozumieją co one chcą im powiedzieć, a nie potrafią mówić w ich języku.
Wielka Trójka, limit: 1/2
× Mogą wzywać Kościotrupich Wojowników i kontrolować ich.
× Czują gdy ktoś umiera w niedużej odległości od nich.
× Są urodzonymi medium - znacznie łatwiej im dostrzec duchy i je przywołać, a one chętniej chcą z nimi rozmawiać.
× Podróżowanie cieniem - jest to taka teleportacja przez cienie.
× Tworzenie podziemnych przejść i tuneli.
× Pod ich opieką rośliny rosną znacznie szybciej (ale bez przesady) - mają do tego naturalny talent.
× Potrafią wyczuć zmiany pogody - jak takie małe pogodynki.
× Mogą rozpoznać dowolną roślinę i wyrecytować z pamięci jej właściwości.
× Niektóre dzieci Ateny posiadają fotograficzną pamięć i naturalny talent do nauki.
× Posiadają też dość nietypową umiejętność - mogą rozpoznać każdy język i go zrozumieć, nawet jeśli słyszą go pierwszy raz w życiu. Nie działa to jednak w drugą stronę.
× Są bardzo często genialnymi strategami.
× W walce nie mają sobie równych jeżeli chodzi o siłę.
× Każde dziecko Aresa wie jak żeglować, kierować rydwanem itp.
× Zwiększona siła fizyczna
× Dzieciaki Apolla to chodzące wykrywacze kłamstw, ale żeby było śmiesznie to sami są świetnymi aktorami.
× Mogą uleczyć kogoś lub siebie za pomocą modlitwy do swojego ojca.
× Niektórzy potrafią przewidzieć przyszłość w snach.
× Naturalny talent do gry na instrumentach i prac plastycznych.
× Czasem trafi się heros, który umie uśpić kogoś głosem. (podczas śpiewania)
× Zdolności pirokinezy.
× Dzieciaki Hefajstosa są bardzo często odporne na ogień (nie tyczy się to ich ubrań).
× Wrodzony talent do majsterkowania. Potrafią zbudować prawie wszystko z niczego.
× Wdzięk odziedziczony po matce. Bardzo często nie muszą się martwić o układanie włosów czy makijaż, bo automatycznie wyglądają cudownie.
× Czaromowa - wkładając moc w swoje słowa mogą przekonać kogoś do zrobienia czegoś. Nie działa to jednak gdy ktoś zorientuje się, że używana jest przeciwko niemu Czaromowa.
× Kontrola nad winoroślami i innymi roślinami (dotykiem dłoni sprawia, że winorośl
uzdrawia się, rośnie szybciej, czy gnije)
× Odporność na alkohol i trucizny. Ciężko ich upić, a otrucie jest wręcz niemożliwe.
× Czaromowa - wkładając moc w swoje słowa mogą przekonać kogoś do zrobienia czegoś. Nie działa to jednak gdy ktoś zorientuje się, że używana jest przeciwko niemu Czaromowa.
× Mogą otworzyć każdy zamek siłą woli (chyba, że jest zamknięty za pomocą zaklęcia).
× Instynktownie wyczuwają w którą stronę powinni pójść.
× Nie ma takiej rzeczy, której by nie zwinęli.
× Potrafią doskonale kłamać, ale mimo wszystko dzieciaki Apolla mogą to wyczuć.
× Dzieci Hekate mogą wykonywać proste zaklęcia z Księgi, którą dostają od Hekate. Są to drobne czary typu; przeniesienie danego przedmiotu z punktu A do punktu B, chwilowa niewidzialność, uszczelnienie ścian, tak aby ich rozmowa nie mogła zostać podsłuchana.
× Bardzo dobrze idzie im kontrola Mgły. Mogą dzięki temu naginać rzeczywistość i tworzyć coś w rodzaju iluzji.
× Potrafią usypiać innych, a także wchodzić im do snów.
× Kontrolują swoje sny (coś w rodzaju Świadomego Snu).
× Mogą opuszczać swoje ciało podczas snu, są jednak wtedy niewidoczni dla innych i nie mogą się z nimi komunikować. Są też niematerialni, więc nie mogą niczego dotknąć. Zbyt duże oddalenie się od ciała może grozić trwałym odłączeniem się od niego.
× Są w stanie zobaczyć czyjeś wspomnienia. Potrzebują jednak do tego kontaktu fizycznego i zgody danej osoby (w sensie nie może się wyrywać czy coś w tym rodzaju).
× Dzięki specjalnemu błogosławieństwu matki, na ich plecach mogą pojawić się skrzydła, dzięki którym potrafią one latać. Uwaga! Działa to tylko w przypadku, gdy dziecko ma dobre relacje z Nike.
× Mają niewiarygodne szczęście do gier hazardowych: prawie zawsze w nie wygrywają.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz