niedziela, 2 listopada 2014

Od Angeli CD Percy'ego

Popatrzyłam się z udawanym gniewem na Percy'ego.
- Teraz będzie mi zimno!- powiedziałam próbując strzepać wodę z bluzy. Uśmiechnęłam się złowieszczo. Co ja mogę mu zrobić? Wrzucić do wody? Nie, nie dam rady. Hmmm to może... również obleję go wodą? Nie wiem czy to się uda, ale można spróbować.
Podeszłam niewinnie do morza. Przez chwilkę wpatrywałam się w wodę, by zapobiec podejrzeniom. Szybko zamachnęłam się i oblałam chłopaka wodą.
- Zemsta jest słodka.- powiedziałam z uśmiechem najpierw siadając a później kładąc się na piasku. Delikatnie przymknęłam oczy, nadal widziałam tylko miałam odrobinę rozmazany obraz. Spojrzałam kątem oka w miejsce w którym wcześniej stał Percy. Nie było go tam.I właśnie w tamtej chwili byłam na jakieś 40,5% pewna że będzie próbował zemścić się. Byłam przygotowana na najgorsze.
Percy? :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz