poniedziałek, 27 października 2014

Od Melanie, CD Adiana

Westchnęłam głęboko, po czym nadęłam policzki.
 -J-ja...yyy-Zmarszczyłam nos. -Dzięki za dzień-Odwróciłam głowę w bok i spojrzałam na niebo. Zauważyłam kątem oka, że chłopak się uśmiechnął.
-Nie ma za co-Spojrzałam na niego,
-Może chcesz się jeszcze przejść gdzieś?-Spuściłam głowę i spojrzałam na udeptanął trawę. Zdziwił się.
-Co się stało? -Zaśmiał się, a ja zaczęłam nerwowo zgrzytać zębami.
-Nic! -Skrzyżowałam ręce na piersi i odwróciłam się na pięcie. Pomaszerowałam do domu, lekko naburmuszona. Kiedy weszłam do środka, podbiegłam do terrarium z Apollem.Sppjrzałam się na niego dziwnie.
-Co się tak gapisz? -Wywinęłam oczami a pająk szybko zagrzebał się pod ściółką. Usłyszałam pukanie, ale nie zamierzałam nawet podejść do drzwi, gdyż wiedziałam kto za nimi czyha. Tylko się dziś ośmieszyłam. Podeszłam do łóżka, po czym runęłam na nie. Zapomniałam zakluczyć drzwi. Zamknęłam oczy i rozłożyłam się plackiem i zaczęłam cicho burczeć w pościel.
<Adian?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz