niedziela, 26 października 2014

OD Percy'ego CD Taylor

Podrapałem się po głowie.
-No dobra, to może zaczniemy od stajni. -uśmiechnąłem się i ruszyłem w stronę budynku -Jako dziecko Hekate nauczysz się tu wielu przydatnych rzeczy, jak iluzja. - starałem się "rozniecić" rozmowę.
-Mam taką nadzieję, w końcu nie przyjechałam tu na marno- odrzekła.
-Masz, może ci się przydać- powiedziałem i wyciągnąłem z kieszeni mapę obozu
-Dzięki.Kiedy doszliśmy do budynku stajennego i otworzyłem drzwi rozległo się rżenie.
-Aktualnie posiadamy 18 koni. 14 z nich jest podarunkami od bogów dla ich dzieci. Reszta to konie prywatne. -powiedziałem po czym popukałem w tabliczkę przy boksie.- Ten koń jest od Hekate. Ma na imię Upsilon. Możesz na niego wsiadać o ile umiesz jeździć. A jak nie to na nim będziesz się tego uczyć.


Taylor?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz