niedziela, 26 października 2014

Od Percy'ego, CD Angeli

-Ponieważ każdy dom ma swój stół. Teraz może jeszcze tego nie widać, ale jak będzie więcej herosów to zrobi się zamieszanie. -opowiedziałem.
-A ty gdzie siedzisz?
-W tamtym stoliku.- powiedziałem wskazując na stół w drugim rogu sali.
-Daleko.
-Widzisz, ja tego nie ustalam.- uśmiechnąłem się i zająłem moje miejsce.
Posiłek przebiegał tak jak zwykle. Chejron sprawdził obecność, daliśmy ofiary dla bogów a po skończonym posiłku była krótka mowa powitalna napisana przez Pana D. Wszyscy się rozeszli do swoich domków tylko ja i Angel zostaliśmy. Ja z powodu takiego iż nie lubię jeść szybko, zawsze robię to bardzo powoli a Angel... W sumie nie wiem czemu ona została. Przez cały czas patrzyliśmy na siebie ukradkiem. W tego też nie znam powodu... Po prostu lubiłem na nią patrzeć.

Angel?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz